7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bilya

Yeni bir ihale almıştım bunun için yüklü miktarda bilya gerekiyordu. İyi bir bilya firması ile çalışmam gerektiğini biliyordum. Bunun için googleye araçtırma yaptım ve bilya.org a ulaştım. Sitelerini inceledim çok fazla içerik olmamasına rağmen işinme yarayacak herşey vardı. Dökme çelik bilyalara bakarlen gerçekten başarılı işler yapmış olduklarını gördüm ve benim için +1 di yani işi onlara verebilirdim çelik bilyaları görmek için ofislerine gittim ve gerçekten bilya üreten firmaların arasında bir seçim yapacak olsam kesin bilya.org u seçerdim gerçekten yaptıkları işçiliki, kalite ve işlerine verdiği önem beni gerçekten çok etkiledi. Bu işi bilya.org a verdim ve sonuçları beni gayet memnun etti kesinlikle önerebileceğim bir firmadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder