7 Mayıs 2012 Pazartesi

Gazete ilanı ver

Geçenler gazete ilanı vermek için google'da araştırma yapıyodum. Birden gözüme gazeteilaniver.org battı bütün aramalarda karşıma çıkıyordu. Deneme yapmak için ölüm ilanı ver yazdığımda bile onlar çıktı. Gerçekten güzel bir site yapmışlar ve bir kaç arkadaşımında onlara gazete ilanı verdiğini öğrendim. Gerçekten uygun fiyat veriyorlarmış. Hürriyet gazetesine ilan vermek istemiştim ben telefonla aradığımda gayet nazik bir temsilci ile görüştüm gerçekten uygun fiyat ve müşteriyi memnun etmeyi biliyorlardı. Geçenlerde posta gazetesine ilan vermek için başka bir firma ile çalıştım ve fiyatlar arasında gerçekten çok fark var. Geçenler bir arkadaşım köpeğini kaynetmişti gazeteye kayıp ilanı vermek istediğini söyledi tavsiye edeceğim bir firma sordu hiç düşünmeden gazeteilaniver.org u tavsiye ettim sizlerede öneririm şimdilik bu kadar diğer firmalarla çalıştıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşıcam. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder